o uživateli:
email: sachmet2@email.cz
www:
věk: 36-100
pohlaví: žena
kraj: Praha
detail autora

Jak vydělávat z domova víc než 40.000 za měsíc

12.12.2016 11:07

Práce, která by umožňovala trávit čas s rodinou a přizpůsobit si vlastní rozvrh podle sebe, není mnoho. Hledání takové příležitosti je únavné a frustrující.

Možnost, která se stává ohromně populární nejen u nás, ale i ve světě, je práce virtuálních asistentů.

Umožňuje vybudovat víc, než dobře výnosné podnikání. Bez velkých nákladů, s flexibilní pracovní dobou a nezávisle na tom, kde se zrovna nacházíte. Můžete pracovat z domu, nebo cestovat. Výběr je na vás.


Virtuální asistent je úsporné řešení pro firmy různých velikostí. Pomáhá jim s administrativou, kreativními, či jinými službami. Spolupracuje s nimi externě, na základě hodinové, nebo úkolové sazby.
Jaké služby nabízí, je jen na něm.


Může to být:


- Zákaznický servis

- Stará se o stránky na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Twitter atd...

- Spravuje webové stránky....

- Provádí internetové průzkumy

- Vytváří newslettery

- Funguje jako osobní asistent

- Komunikuje se zákazníky

- Spravuje e-shopy

- Vede databáze...

- Přepisuje texty např. z audiozáznamů jednání do pc atd...

- Vytváří prezentace

- Digitalizuje dokumenty

- A mnoho dalšího



Jak sami vidíte, úkolů které mohou být svěřeny virtuálním asistentům, je celá škála.Samozřejmě, ne každý virtuální asistent nabízí stejné druhy služeb.

Abyste se mohli stát virtuálním asistentem, není třeba žádných předchozích zkušeností. V certifikačním kurzu se naučíte vše potřebné. Pracovat s online nástroji, komunikovat s klienty a také je získávat.
Zkušenosti z administrativy, nebo prodeje jsou výhodou, ale nejsou nutné.

Markéta Bouhaniková, zakladatelka VA Akademie, odborný poradce pro virtuální asistenty radí s výběrem zaměření:


Udělejte si seznam všech vašich zkušeností ( placených i neplacených) a najděte další úkoly, pro které máte vhodnou kvalifikaci a které se vám budou více zamlouvat.

Při rozhodování vezměte v úvahu i další faktory, jako jsou peníze, nebo vaše osobní předpoklady.

Z počátku můžete své služby poskytnou zdarma některým přátelům a získat tak potřebné zkušenosti.
To, že je ještě nemáte, neznamená, že byste nemohli svou vysněnou práci mít. Získání certifikátu virtuálního asistenta není nijak náročné. Naučíte se,jaké nástroje k této práci budete potřebovat, nebo které vám práci značně usnadní.Pro začátek jich je plno dostupných zdarma. Alespoň v základní verzi.

Jaké vybavení budete potřebovat


Záleží na službách, které plánujete nabízet.
Jestli-že je to správa facebookových stránek, budete potřebovat pouze pouze počítač, příp. chytrý telefon. V případě, že plánujete nabízet služby jako osobní asistent, domácí kancelář se vám bude hodit.


Jaké vybavení budete ke své práci potřebovat.


- internet
- počítač
- i když máte na notebooku touchpad, doporučuji myš
- sluchátka s mikrofonem - pokud budete využívat Skype ( Lze pořídit od 100 Kč)
- nástěnku
- pro začátek alespoň jeden šanon
- tiskárnu
- stůl
- pohodlnou židli ( já ji střídám s balónem, nebo je vhodná na židli balanční podložka. Nebudou vás pak bolet záda)
- telefon
- místo scanneru už jde využít foťák telefonu

Ujasněte si, jak svou firmu chcete propagovat
i jaké máte další možnosti, jak zvýšit svůj profit.

Během školení dostanete řadu profesionálních tipů, které vám s výběrem pomohou.

Pak už stačí vyřídit nezbytné papírování na úřadech.
Na živnostenském úřadě vám ochotně poradí s živnostenským oprávněním. Po domluvě vás také přihlásí na Správě sociálního zabezpečení a Finančním úřadě.

Pak už vám nic nebrání, začít vydělávat podle svých představ.

Držím vám palce.





M.B.

Přehled komentářů

zobrazit všechny komentáře 

Mám výborné zkušenosti s jednou virtuální asistentkou www.administrativnipomoc.cz
Jaja  |  29.10.2016 23:00

zobrazit všechny komentáře

Přidat komentář

 
* *